Opis kursu
Pilotażowy kurs w formie warsztatów stacjonarnych (8h) z udziałem studentów wszystkich uczelni partnerskich – 12 uczestników, z czego 8 studentów z uczelni partnerskich oraz 4 studentów z GUMed.
Głównym celem pilotażu jest:
- Zapoznanie się z opinią uczestników oraz sprawdzenie doboru narzędzi dydaktycznych w praktyce.
- Testowanie efektywności kursu i sprawdzenie, jak zaprezentowane narzędzia dydaktyczne funkcjonują w rzeczywistych warunkach.
Kurs zostanie przeprowadzony w języku angielskim, co umożliwi uczestnikom doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w międzynarodowym środowisku.
Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w kursie oraz zakres zdobytych kompetencji. Certyfikaty będą stanowiły cenne potwierdzenie umiejętności nabytych podczas warsztatów.
Udział w kursie daje także szansę na:
- Rozwój umiejętności w obszarze nowych technologii oraz ich wpływu na życie zawodowe i prywatne.
- Bezpośrednią współpracę z studentami z różnych uczelni w ramach międzynarodowego sojuszu ACE2-EU.
Cel działania
Celem działań zaplanowanych w ramach projektu jest podniesienie poziomu kompetencji studentów w obszarze związanym z rozwojem nowoczesnych technologii i ich wpływem na życie zawodowe oraz prywatne.
Nad realizacją zadania zostanie powierzony nadzór merytoryczny wyznaczonemu koordynatorowi, którym będzie Pełnomocnik Rektora ds. Dobrostanu dr hab. Magdalena Błażek, prof. Uczelni.
Cel zadania
- Poprawa kompetencji miękkich studentów w obszarze związanym z rozwojem nowoczesnych technologii oraz zmian technologicznych i ich wpływem na życie zawodowe oraz prywatne.
- Wypracowanie wspólnej koncepcji i metodologii zajęć dla wszystkich partnerów ACE2-EU, które mogą zostać włączone do procesu dydaktycznego w przyszłości.
Harmonogram działań
- IV – XI 2025: Opracowanie materiałów dydaktycznych, programu, scenariusza oraz metodyki zajęć w ramach partnerstwa.
- XII 2025 – I 2026: Open call dla uczestników.
- II – III 2026: Realizacja kursu (termin wyznaczony pod koniec 2025 r.).